Klantenservice

FAQ


1.1 Wat zijn de verzendkosten ?
Wij rekenen geen verzendkosten
1.2 Hoe krijg op de snelste manier informatie over producten en/of leveringen
De eenvoudigste en snelste manier is via email. U kunt daarvoor het formulier aan de rechter zijde van uw scherm gebruiken. Bellen kan ook : 036-8487320
1.3 Hoe maak ik een account aan ?
Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. U hoeft zich niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.Het is niet verplicht u te registreren. U kunt ook als gast bestellen.
1.4 Mijn Track and Trace code werkt niet.
Het kan een werkdag duren voordat de eerste status via het nummer opvraagbaar is. In het weekend wordt de status van track & trace niet aangepast. Is uw pakket dus vrijdag na 17.00 uur verzonden, dan kan het zijn dat u pas maandag in het loop van de middag uw status kunt opvragen.
1.5 Wat te doen bij ruilen of retour ?
Wanneer u niet tevreden bent kunt u de artikelen altijd aan ons retour zenden.

Retouradres :

Neomountpro.nl
Tweede Brikzeilhof 6
1319 ES Almere 

 

Voorwaarden Consument :

Het retourneren van een product dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren

Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn

Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten nog in de originele verpakking te zitten

Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de producten en verpakkingen onbeschadigd te zijn

Geretourneerde producten mogen niet bevestigd of gemonteerd zijn geweest

Indien redelijkerwijs mogelijk dienen de meegeleverde zakjes met bevestigingsmaterialen ongeopend te zijn

Indien u een reden van retour opgeeft, vermeldt dit dan duidelijk op het retour formulier

Voeg de (kopie) factuur bij de retourzending en streep niet geretourneerde producten door. Of vermeld het factuurnummer met de geretourneerd artikelen.

Verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van een productiefout of indien u niet het product ontvangen heeft wat u besteld heeft. Retourneren van artikelen kan alleen als de artikelen onbeschadigd, kompleet en indien mogelijk in de originele verpakking zijn verpakt.

 

Voorwaarden zakelijke klanten.

  • Afnemer is verplicht, nadat Afnemer zich ervan heeft vergewist dat het geleverde product het juiste is, de Producten direct na aflevering te inspecteren op gebreken. Eventuele reclames met betrekking tot de geleverde Producten worden door Leverancier slechts in behandeling genomen indien zij binnen 14 werkdagen na levering via de Website kenbaar zijn gemaakt, onder nauwkeurige opgave van de aard en de grond van de gebreken en met verwijzing naar het nummer van de factuur of, bij gebreke hiervan, van de verzendnota of orderbevestiging. Na het verstrijken van deze termijn wordt Afnemer geacht het geleverde te hebben goedgekeurd.
  • Reclames over facturen dienen schriftelijk of elektronisch binnen een termijn van 7 dagen na factuurdatum te worden ingediend. Na het verstrijken van deze termijn wordt Afnemer geacht de factuur te hebben goedgekeurd.
  • Geringe afwijkingen in kwaliteit van de geleverde Producten, welke technisch onvermijdelijk zijn dan wel in het handelsverkeer algemeen worden toegelaten, kunnen geen grond opleveren voor reclame of voor ontbinding van de Overeenkomst.
  • Enkel Producten die niet geregistreerd, geopend en compleet zijn, in onbeschadigde staat en in hun oorspronkelijke verpakking, zonder (bedrukt) plakband en zonder geschreven tekst op de verpakking, kunnen worden teruggezonden. Afnemer draagt alle verantwoordelijkheid aangaande de Producten die worden teruggezonden. Behoudens in geval van een duidelijke vergissing van Leverancier zijn de kosten voor retourzending ten laste van Afnemer en heeft Leverancier het recht om een vergoeding voor behandeling van de geretourneerde Producten in rekening te brengen.
  • Reeds door Afnemer (vooruit) betaalde bedragen zullen, met inachtneming van het in lid 4 van dit Artikel gestelde, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding van de Overeenkomst en ontvangst van de retouren door Leverancier worden terugbetaald aan Afnemer.



Retourbetaling :

Volledige terugbetaling bij retournering. De consument heeft recht op volledige terugbetaling van alle kosten die hij heeft gemaakt om de bestelling geleverd te krijgen. Dit betekent dat hij ook de bezorgkosten of andere bijkomende kosten die hij heeft betaald terug moet krijgen als hij de bestelling in zijn geheel annuleert.
Recht op annulering/ retourneren. Het recht om de aankoop te annuleren mag niet worden beperkt- om andere redenen dan de wettelijke. Ook artikelen in de uitverkoop mag de consument terugsturen.
Retour- en crediteringstermijn. De consument heeft na de dag van ontvangst van het product 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet hij de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. De webwinkel moet het bedrag binnen 14 dagen na het bericht van de annulering terugbetalen.
Terugbetalen met zelfde betaalmiddel. De webwinkel mag alleen terugbetalen met een tegoedbon als de consument hiermee heeft ingestemd of zelf met een tegoedbon heeft betaald. Dit geldt ook voor online aankopen in de uitverkoop.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »